Beyu Dip Eyeliner Aşkına


Günaydın!
Öncelikle ben bir kozmetik ya da makyaj bloğu değilim ama bunun yanı sıra deli gibi makyaj blogları ve youtube takipçisiyim.Sırf bu yüzden haftanın bir gününü onlara kapılıp aldığım, çok memnun kaldığım ya da hiç beğenmediğim ürünleri anlatmaya ayırdım. Buna okuyup,izleyip, alıp, deneyip, sonuç yazma günü de diyebiliriz. Şimdi gelelim bugüne;
Kozmetik salısının bugün ki konuğu, ilk olarak 2009 yılında tanıştığım ve müptelası olduğum Beyu Dip Eyeliner. Bu dip eyeliner ile ilgili sayfalarca yazı yazabilirim aslında ama, kimseyi sıkmamak adına çokta uzatmayıp şöyle bir özet geçmek en sağlıklısı.












Birazdan yazacaklarımı bir başkasından duysaydım sanırım ben inanmazdım.
 Şimdi sizin de ‘hadi canım ordan!’ diye tepki vermenizi pek tabi normal karşılayabilirim.
Yıl 2009 ilk eyeliner alışverişim. İyisi kötüsü nedir bilmem. Nasıl kusursuz çekilir bilmem. Tek bildiğim iyi çekildiğinde muhteşem gözler ortaya çıkardığı. Hobideki kızların önerisi ile Beyu Dip Eyeliner’ı satın aldım. Takdir edersiniz ki ilk eyelinerim olduğundan pekte güzel çekemedim. Ve yamuk,daha kötü bir görüntü ile dolaşmaktansa hiç kullanmamayı tercih ederek eyeliner’i rafa kaldırıp tekrar göz kalemi kullanmaya devam ettim bir süre.
Bir süre mi?







Ve yıl 2012. Bu böyle olmaz deyip, çeke çeke alışıcaz mantığıyla tekrar aldım elime aynı eyeliner’i hani şu 2009 da aldığımı. O güne kadar, ne bir kuruma ne bir renk solması.  Hiç mi bir şey olmaz, açılıp kullanılmış ürüne dedirten bir canlılık. O günden itibaren, o eyeliner’ı çekmeye başladım ve o ürün bitene kadar yenisini almadım. Kuruma ve solma yapmadığından beni epey idare ediyor.

Yıl oldu 2015. Bir ara bütün bloger’ların favorisi olduğundan sırf özendiğim için ve fiyatı daha uygun olduğu için, gidip maybelline jel eyeliner alsam da, aldığım gibi duruyor. Benim elim hala kendi eyelinerima gidiyor. Gerek simsiyah oluşu gerek kolaylıkla sürmeye alışmış olmam ve özellikle kurumayışı bu ürünü benim vazgeçilmezim haline getirdi. Piyasadan kalkmadığı sürece de vazgeçeceğimi sanmıyorum. Kendisini Bütün HOBİ mağazalarında bulabilirsiniz. En son aldığımda 50-55 TL civarıydı. Sanıyorum ki hobinin online satışlarında daha uygun oluyor. Eğer bir vazgeçilmeziniz yoksa deneyin derim sonuç olarak sen  ürünü bitirene kadar kurumuyor bu da epey idare etmeni sağlıyor. Bir de akma yapmıyor. E daha ne olsun?


Ayrıca bu ürünün altına bir far uygulayacaksam eğer, o da kesinlikle MAKEUP FACTORY 254 paletinden  oluyor. Gerek tek başına şampanya rengi gerek gölgeli makyajlarda tek geçerim bu paleti. Belki bir gün onu da detaylı şekilde inceleriz. Gitmişken ona da bir bakmanızda fayda var.










Güzelliklerle Dolu Günler....





     *TugceCalıskanerler

Popüler Yayınlar