Garnier İle Gün Sonu



Merhaba!
Herkse musssmutlu keyif dolu hafta sonları…
Uzun zaman oldu kozmetik yazısı yazmayalı. Elimde taze taze yazacak malzeme de varken bu fırsatı kaçırmayayım dedim. Başlıktan da anlaşıldığı gibi konumuz Garnier ile gün sonu.




Neden böyle sanki yüksek derecede reklam içeriyormuş gibi bir başlık attım önce ondan bir bahsedeyim; gece bakım ürünlerimin nerdeyse tamamını başka başka markalardan Garnier’e çevirince e hangi birinin adını başlığa yazsam karar veremedim haliyle. Bir gece rutini yazım da olduğu için aynı başlık olsun istemedim ve böyle bir karar aldım. Anlayacağınız reklamla zerre ilgisi yok…

Gelelim Garnier ile Gün sonu Bakımına :





1.Adım Makyajı :  Temizleme
Kendimde en sevdiğim huyumdur asla makyajımı temizlemeye üşenmem ve atlamam. Garnier makyaj temizleme suyunu epey kullandım ama önceliğim her zaman bu yazımda bahsettiğim Monteıl idi. Bu aralar yeniden Garnier’e takmış durumdayım. Bu ürün için milyon tane yazı yazıldığından çok memnunum diye kısa kesip, yeni kullanmaya başladığım toniğime geçiyorum.


 



2.Adım :  Tonik
Cildimi sonunda kurudan karmaya çevirdiğim için normal ve karma ciltler için olan tazeleyici serisinden aldım. Yüzümü makyajdan arındırdıktan sonra uyguluyorum ve kalan artıkları fazla yağları vs. çok güzel arındırıyor. İstediğim sonucu aldım benim için bu adım oldukça önemli. Aldığım verim benim için yeterli oldu iyi ki almışım dedirtti! Her şeyi tamamladıktan sonra sabah uyandığımda isminin hakkını verip tazelenmiş bir cilt ile güne başlıyorum.






3.Adım :  Nemlendirme
Loreal paris markasının üç kutu nemlendiricisini bitirdikten sonra onu değiştirip garnier’in gene normal ve karma ciltler için olan serisinden almayı tercih ettim nemlendiricimi. Bir haftadır düzenli olarak kullanıyorum ve oldukça memnunum. Hiçbir ağırlık vermiyor oldukça da hafif bir kokusu var. Sabah gayet canlı bir ciltle uyanıyorum. Bittikten sonra yeniden aynı ürünü almayı planlıyorum.



 ***


Benim için akşamın olmazsa olmazıdır bu üç işlem. Sabah kalktığımda oldukça canlı ve bembeyaz bir yüzle uyanıyorum. Yararını fazlasıyla görüyorum. Markası ne olursa olsun cildi mutlaka bu üç aşamadan geçirmek gerekiyor ki canlansın ve nem dengesini korusun, gece uykumuzda kendisini yenileyebilsin.  Benim cildime bu ürünler oldukça güzel uyum sağladılar ancak her cilt tipi için aynı durum kesinlikle söz konusu olmayabilir. Bunların sadece benim kendi cildim için olan öznel görüşlerim olduğunu lütfen unutmayalım.

Güzelliklerle dolu hafta sonları…



 Tuğçe Çalışkanerler

Blog!
tugcesays.blogspot.com
İnstagram!
tugce.caliskanerler
Twitter!
tugceclsknrlr
E-mail!
tugcecaliskanerler@gmail.com

Popüler Yayınlar