19 Eylül 2017 Salı

Bi Kahve, Biraz Sohbet | Ev İşleri ,Rutinlerim

Merhaba, neler oluyor buralarda bir uğrayayım istedim. Bizde durumlar hızlı ilerlemeye devam ediyor. İşe koş eve koş, yemek yap, çamaşır, ütü, ev işi vs. haftalar nasıl geçiyor anlamıyorum.

Yok canııım ne şikayeti ! şikayet değil bu. Aksine seviyorum aktif hayat sürmeyi hem iyi de geliyor ne yalan söyleyeyim. Evliliğimizin birinci yılını kutladık bile bu koşuşturma içerisinde. Ya da kutladık demek yanlış olur pek bir şey yapmadık açıkçası evde birlikte bir şeyler hazırlayıp yedik sohbet ettik demek daha doğru. İçimiz buruktu, kaybımız vardı bir eksik girdik birinci yılımıza. Rabbim ikinci yılda daha iyi günlerle karşılaştırsın inşallah...

Evde düzen oturdu sayılır. Haftanın son gününe yakın temizliğimi yapıyorum. Ütüleri ise her üçlü posta da yapmayı rutine oturttum diyebilirim. Üçlü posta dediğim benim terimimle bir posta beyaz,bir posta siyah,ve bir posta renkli/açık renkli yıkadıktan sonra ki genelde aynı gün oluyor o grup. Hooop hemen o bir üçlü postayı ütülüyorum. Yoksa işin içinden çıkamıyorum. Ütüyle aramız pek iyi değil kendisini pek sevmiyorum laf aramızda :) Yemeklere gelince bir sene içinde bir evde pişen klasik tüm mevsim yemeklerini yaptım diyebilirim. İlk zamanlar tuzlu,tuzsuz,az sulu gibi şeyler olmadı değil. Ama ikinci seferde hemen hemen hepsiyle anlaştık beni pek zorlamadı hatta epey keyif alarak yemek yapıyorum. İşten geldim,yorgunum, istemiyorum gibi triplere de neredeyse hiç girmedim. Çok şükür ki elim git gide her şeye daha çok yatkınlaşıyor. İlk zamanlar oldukça tedirgin misafir ağırlayan ben, şimdilerde gayet iyi hissediyorum. 

Evde bi misafir bir de bira patates eksik olmuyor. Genelde temizlik yaptığım gün ile evin kirlendiği gün aynı gün oluyor. Peki bu benim umrumda mı? Tabi ki hayııırrr :) Klasik yeni gelinlerin biraz dışında olduğumu söyleyebilirim. Arkadaşlarımız gelsin yiyelim,içelim,yatalım,kalkalım tekrar yiyelim, daha çok kahkaha atalım daha çok sevelim. Bakış açım böyle bu işlere :)

İşte benim evim, ev düzenim şimdilik böyle. Çocuk kararı aldığımızda (Rabbim nasip ederse) bu düzenin bir kısmı muhakkak değişir o yüzden şimdilik olabildiğine keyif almaya çalışıyorum her saniyeden. Çok da şaapmaya gerek yok düşüncesinde olanlardanım. Sevgiyle kalın, 
Tuğçe.